Nettivastaanotto lasten vanhemmille

Nettivastaanotot ovat suunnattu lasta suunnitteleville, odottaville ja lasten vanhemmille.

Voit varata 45 minuutin pituisen nettivastaanottoajan työntekijällemme. Nettivastaanotto on maksutonta ja voit keskustella nimettömänä. Nettivastaanotolla käytyjä keskusteluja ei näe kukaan ulkopuolinen, eikä asiakas voi enää myöhemmin palata keskusteluihin. Varattuna voi olla vain yksi vastaanottoaika kerrallaan.

Muistathan, että lainsäädäntö pätee myös verkossa. Tämä tarkoittaa sitä, että työntekijällä on velvollisuus tehdä lastensuojelu- ja/tai rikosilmoitus, mikäli hänellä herää huoli alaikäisen hyvinvoinnista. Nimettömästi käytettävissä nettipalvelussa viranomaiset pystyvät tarvittaessa jäljittämään tiedot.

Voit varata ajan seuraaville asiantuntijoille:

• Psykologi ja psykoterapeutti
  • Asiantuntija: Pari- ja seksuaaliterapeutti
  • Perheasiantuntija ja terveydenhoitaja

Näet varaamasi nettivastaanotot myös Omat tiedot -välilehdellä. Mikäli olet jättänyt rekisteröitymisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, sinulle lähetetään tieto varaamistasi nettivastaanotoista.

Muista perua varaamasi aika, jos et pääse vastaanotolle. Näin aika vapautuu toiselle käyttäjälle. Tule vastaanotolle ajoissa. Väestöliiton asiantuntija odottaa sinua noin 10 minuuttia vastaanoton alkamisajan jälkeen.

Varataksesi ajan sinun täytyy olla rekisteröitynyt palvelun käyttäjäksi.

Vapaat ajat

• pe 31.3. klo 13.00 – 13.45 Asiantuntija: Pari- ja seksuaaliterapeutti Varaa