Nettivastaanotto sinkuille ja parisuhteen tueksi

Nettivastaanotot on suunnattu aikuisille, jotka haluavat keskustella parisuhdekysymyksistä. Nettiaikoja pyritään avaamaan aina maanantaisin ja perjantaisin.

Voit varata 45 minuutin pituisen nettivastaanottoajan työntekijällemme. Nettivastaanotto on maksutonta ja voit keskustella nimettömänä. Nettivastaanotolla käytyjä keskusteluja ei näe kukaan ulkopuolinen, eikä asiakas voi enää myöhemmin palata keskusteluihin. Varattuna
voi olla vain yksi vastaanottoaika kerrallaan.

Muistathan, että lainsäädäntö pätee myös verkossa. Tämä tarkoittaa sitä, että työntekijällä on velvollisuus tehdä lastensuojelu- ja/tai rikosilmoitus, mikäli hänellä herää huoli alaikäisen hyvinvoinnista. Nimettömästi käytettävissä nettipalvelussa viranomaiset pystyvät tarvittaessa jäljittämään tiedot.

Näet varaamasi nettivastaanotot myös Omat tiedot -välilehdellä. Mikäli olet jättänyt rekisteröitymisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, sinulle lähetetään tieto varaamistasi nettivastaanotoista.

Muista perua varaamasi aika, jos et pääse vastaanotolle. Näin aika vapautuu toiselle käyttäjälle. Tule vastaanotolle ajoissa. Väestöliiton asiantuntija odottaa sinua noin 10 minuuttia vastaanoton alkamisajan jälkeen.

Muita maksuttomia parisuhteeseen liittyviä palvelujamme ovat Kysy asiantuntijalta -palsta sekä parisuhdepuhelin, joka palvelee torstaisin klo 12-14 numerossa 0800 183 183.

Haluatko antaa nettivastaanotosta ruusuja tai risuja? Anna palautetta tästä.

Varataksesi ajan sinun täytyy olla rekisteröitynyt palvelun käyttäjäksi.

Vapaat ajat

• pe 26.5. klo 9.15 – 10.00 Asiantuntija: Väestöliiton asiantuntija Varaa