Nettivastaanotto

Tervetuloa Väestöliiton nettivastaanotoille. Nettivastaanotto on asiantuntijan ja asiakkaan kesken tapahtuva suljettu ja luottamuksellinen netissä tapahtuva vastaanotto. Vastaanotolle voi tulla aivan nimettömänä ja se on asiakkaalle maksuton.

Muistathan, että lainsäädäntö pätee myös verkossa. Tämä tarkoittaa sitä, että työntekijällä on velvollisuus tehdä lastensuojelu- ja/tai rikosilmoitus, mikäli hänellä herää huoli alaikäisen hyvinvoinnista. Nimettömästi käytettävissä nettipalvelussa viranomaiset pystyvät tarvittaessa jäljittämään tiedot.

Voit varata 45 minuutin pituisen nettivastaanottoajan työntekijällemme. Nettivastaanotto on maksutonta ja voit keskustella nimettömänä. Nettivastaanotolla käytyjä keskusteluja ei näe kukaan ulkopuolinen, eikä asiakas voi enää myöhemmin palata keskusteluihin. Varattuna voi olla vain yksi vastaanottoaika kerrallaan.

Näet varaamasi nettivastaanotot myös Omat tiedot -välilehdellä. Mikäli olet jättänyt rekisteröitymisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, sinulle lähetetään tieto varaamistasi nettivastaanotoista.

Muista perua varaamasi aika, jos et pääse vastaanotolle. Näin aika vapautuu toiselle käyttäjälle. Tule vastaanotolle ajoissa. Väestöliiton asiantuntija odottaa sinua noin 10 minuuttia vastaanoton alkamisajan jälkeen.

Varataksesi ajan sinun täytyy olla rekisteröitynyt palvelun käyttäjäksi.

Ei vapaita aikoja

Kirjaudu nähdäksesi vaaraamasi ajat