Live-chat

Perheaikaa.fi-palvelu on suunnattu lasta suunnitteleville ja odottaville sekä lapsiperheiden vanhemmille. Palvelun tavoitteena on tukea vanhempia murrosvaiheessa parista perheeksi, auttaa heitä vanhemmuudessa ja vahvistaa parisuhdetta.

Palvelussa vanhemmat saavat asiantuntijan neuvoja kysymyksiinsä vauvanhoidosta, parisuhteesta ja perhe-elämän arjesta. Tietoa saa myös artikkeleista ja laajasta videokirjastosta sekä osallistumalla asiantuntijoiden ohjaamiin ryhmiin tai luentoihin. Vertaistukea vanhemmat löytävät erilaisten keskusteluketjujen, chat-ryhmien ja suljettujen teemaryhmien välityksellä.

Sivustolla järjestetään live-chat ryhmiä, joissa voit reaaliaikaisesti keskustella kiinnostavista aiheista perhe-elämään ja parisuhteeseen liittyen. Osa chateistä on suunniteltu myös siten, että voit tulla tapaamaan Väestöliiton asiantuntijoita ja chatata heidän kanssaan mm. vauvanhoitoon tai raskausaikaan liittyvistä kysymyksistä.