Parisuhteen tueksi

Voit lähettää Väestöliiton Parisuhdekeskuksen asiantuntijoille
kysymyksen, johon pyrimme vastaamaan kahden viikon sisällä.

Älä kirjoita kysymykseesi mitään tunnistettavia ja henkilökohtaisia tietoja itsestäsi.Poistamme julkaistuista kysymyksistä kaikki sellaiset tiedot, joista kysyjän voi tunnistaa.
Lähes kaikki vastatut kysymykset julkaistaan, jotta muut kävijät voivat saada niistä apua ja tukea itselleen.

Vastaamme 28 kysymykseen viikossa. Vastaamme etupäässä aiheisiin, joihin ei ole vastattu hiljattain. Ennen kysymysten jättämistä kannattaa siis tutustua aikaisempiin kysymyksiin.

Muistathan, että lainsäädäntö pätee myös verkossa. Tämä tarkoittaa sitä, että työntekijällä on velvollisuus tehdä lastensuojelu- ja/tai rikosilmoitus, mikäli hänellä herää huoli alaikäisen hyvinvoinnista. Nimettömästi käytettävissä nettipalvelussa viranomaiset pystyvät tarvittaessa jäljittämään tiedot.

Emme vastaa lääketieteellisiin kysymyksiin. Seksuaalisuuteen liittyvissä kysymyksissä voit varata ajan seksuaaliterapiaan numerosta (09) 2280 5267 (ma-pe klo 8.30–15.30). Käynnit ovat maksullisia. Poikien puhelin palvelee maksutta numerossa 0800 94 884 (ma-pe klo 13–18)

Siirry kysymyssivulle.

Haluatko antaa Kysy asiantuntijalta -palstallemme ruusuja tai risuja? Anna palautetta tästä.

Selaa aihepiirin mukaan