4049. vanhemmat miehet lol

olen homo 16v
tykkään ainoastaan mua vanhemmista miehistä ( 25+ )
ja yhdestä samanikäisestä kaverista joka on TOSI maskuliininen
oon onnistunu ihastumaan 2 opettajaan ja kavereiden isiin : D
ihan normaalia?
ainoat ongelmat on että kukaan muu normaali ihminen ( kaverit ) ei nää näitä miehiä hyvännäköisinä ja että en varmaan viitsi edes 18 vuotiaana seurustelemaan kenenkään tuon ikäisen kanssa : D

Viehätys on katsojan omissa silmissä

Heippa ja kiitos kun kirjoitit.

Pohdit, onko ihan normaalia ihastua vanhempiin miehiin, opettajiin tai kavereiden isiin. No kuulostaa siltä, että näet ympärillä olevissa ihmisissä viehättäviä piirteitä. Eli mikäpä siinä! - Ihastuminen on täysin sallittu tunne huolimatta iästä, sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta.

Se on aivan yksilöllistä, ketä kohtaan tuntee viehätystä tai ihastusta. Ihastumisen tunteisiin liittyy monia tasoja. Toisinaan voi tuntea vetovoimaa ihmiseen, jonka kanssa klikkaa hyvin tunnetasolla. Toisaalta, viehätystä voi tuntea ihmisen ulkomuotoa tai vaikkaälyä kohtaan. Joskus voi vain tykätä jonkun olemuksesta ja ihailla sitä - tai sitten jotain aivan muuta.

Kuitenkin, jos jossain vaiheessa tulee mahdollisen seurustelun aika, silloin todennäköisesti korostuvat toisenlaiset asiat kuten kunnioitus, tasavertaisuus ja tunne siitä, että tämän ihmisen kanssa on kaikinpuolin hyvä ja helppo olla.

Jos haluat jutella tästä tai jostain muuta aiheesta, tervetuloa palveluihimme. Chatin aikataulut löydät nuorten sivuiltamme. Voit myös soittaa Poikien Puhelimeen joka on alle 20-vuotiaille pojille ja nuorille miehille tarkoitettu palvelu. Se päivystää arkisin klo 13-18 numerossa 0800- 94884.