3238. nuoret

Olen ihastunut yhteen rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön olimme kavereita viime keväänä ja yks päivä se tyttö ei tullut enää puhumaan ei sanonut eikä viestitelty eikä puhuttakaan enää toisillemme eikä puhuta eikä vietitellä enää mutta haluaisin sen tytön kanssa takaisin edes kaveriksi jos ei seurustelemaan se on niin ihana katselen sitä aina koulussa ja haluaisin sen kanssa väleihin miten minun kannattaisi lähestyä sitä ja onko ihastuksen kohtoolle runkkaaminen normaalia?

Asia voi selvitä puhumalla hänen kanssaan

Moi,

Kuulostaa siltä että sinun kannattaa mennä puhumaan tytölle. Siten selvität onko hän kiinnostunut juttelemaan kanssasi. Voi olla että tyttö ei halua puhua kanssasi, mutta ainoa keino selvittää asiaa on mennä puhumaan hänelle. Voit pyrkiä selvittämään puhumalla myös mitkä teidän välit ovat eli oletteko kavereita.

Mikäli tarkoitat onko normaalia ajatella ihastustaan samalla kun runkkaa, niin se on normaalia. Itsetyydyttää voi omassa rauhassa
muita häiritsemättä.

Mikäli haluat, voit varata ajan nettivastaanotolle ja keskustella asiasta tarkemmin asiantuntijan kanssa. Palvelu on luottamuksellinen ja maksuton.

Kysymykseen vastasi: Väestöliiton asiantuntija – 2.6.2016