4030. kiihottuminen

minä kiihotun yleensä kun näen ilmapalloista. yleensä kun itsetyydytän puhaltelen ilmapalloja isoiksi ja liikuttelen niitä peniksen lähistöllä mutta pidän silti kalsarit jalassa. mutta jos joku muu puhaltaa tai käsittelee ilmapalloja minä pelkään niitä että ne räjähtää. mutta itse tykkään puhallella ja leikkiä niillä. onko normaalia?

Kiihottuminen ilmapallosta

Moikka, kiitos kysymyksestäsi. Mietit, onko ilmapalloista kiihottuminen epänormaalia. Ilmapalloilla leikkiminen, niiden puhaltelu ja niistä kiihottuminen ei ole lainkaan tavatonta.

Ilmapalloista kiihottuvia ihmisiä kutsutaan loonereiksi, ilmapallon englanninkielisen balloon-sanan mukaan.

Eli, voisi ehkä ajatella, että sinulla on fetissi ilmapalloista. Seksuaalinen fetissi tarkoittaa siitä, että kokee kiihottumista ja voimakasta mielihyvää jostain esineestä tai asiasta.

Jos sinulla on kysyttävää fetisseistä, seksistä, seksuaalisuudesta tai muusta aiheeseen liittyvästä, tule palveluihimme. Voit myös soittaa ilmaiseen Poikien Puhelimeen. Alle 20-vuotiaille pojille ja nuorille miehille tarkoitettu päivystää arkisin klo 13-18 numerossa 0800- 94884. Puhelimessa autetaan kaikissa poikien ja nuorten miesten arkeen liittyvissä pulmissa.